Nellie B fan

Hej! Jag är en tjej som älskar Nellie Berntsson! Läs min blogg om du gillar henne. Senaste kommer om Nellie ibland,men BARA POSITIVA saker!

Förebild

Publicerad 2013-04-07 19:53:01 i Allmänt

Smilla (bästis) började prata om Nellie en dag. Och jag tänke "vem e den där Nellie lixom?" Jag kollade in hennes blogg och tyckte bara att hon var en fjortis. Men jag kunde inte sluta läsa hennes blogg. Jag tyckte inte alls om Dig , Nellie . Men jag skrev inte hatkommentarer såklart. Jag började tycka att Nellie skrev ganska intressanta inlägg. Och jag börja gilla Nellie. Visst jag gillade inte forfarande att hon hade pearcing (stav?) och att hon betede sig som hon typ var 15 år. Men jag förstod sen att man ska få vara som man vill och det är föråldrandes ansvar. Nellie kör sitt Race och hon lyckas sjukt bra med de. Jag klickade in på din blogg varje dag och gillade dig mer och mer. jag gör det fortfarande nästan 50 gånger om dagen. Det som är så fantasktiskt med dig att du ger aldrig upp. Och du bryr dig inte om hatkommentarer. Du kanske blir ledsen? Men du har alla som älskar dig och dom skriver fina kommentarer och det gör att du fortsätter? Jag har lärt mig att man aldrig ska ta en person i första handen. Vet du hur DÅLIGT självförtroende jag hade innan. Tack vare dig har jag ett bra självförtroende nu. Och jag tror på mig. Du är den starkaste tjejen som jag nånsin har sett, hört. Du är helt awesome och min största dröm är inte att flytta till Paris och få en häst utan att träffa DIG. Ingen vet nog hur avis jag är På din Syster Smilla som får BO med dig! //Nellifanet Sissela

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela