Nellie B fan

Hej! Jag är en tjej som älskar Nellie Berntsson! Läs min blogg om du gillar henne. Senaste kommer om Nellie ibland,men BARA POSITIVA saker!

Mitt bästa minne som handlar om NellieB

Publicerad 2013-04-07 17:53:00 i Allmänt

Hej! Nu tänkte jag berätta om mitt bästa minne som handlar om Nellie. Det var nog när Nellie svarade på mitt mejl, jag hade skrivit en låg text till henne och på kvällen fick jag svar. Fyfan, alltså. Det glömmer jag aldrig. Gud, jag bara "Herregud, vill du mejla med mig eller typ hålla kontakten?" , töntigt svar men ja. Hon svarade " Ja, men ja kanske inte svarar, men det är inte för att ja  dissar dig liksom". Gud, och sen så skickade jag massa pinsamma mejl till henne, euw. Men, ja det var faktiskt ett minne för livet
 
20130407-125942.jpg /Nelliefanet Smilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela