Nellie B fan

Hej! Jag är en tjej som älskar Nellie Berntsson! Läs min blogg om du gillar henne. Senaste kommer om Nellie ibland,men BARA POSITIVA saker!

Svar på frågestunden!

Publicerad 2013-04-07 15:57:15 i Allmänt

Smilla kommer svara i ett  annat inlägg. Vi är förresten Två tjejer som är tio årJag heter Sissela och Smilla heter... Smilla? haha men jag svarar på mina svar och Smilla Sina i ett annat inlägg!
 
 
Är Nellie det bästa som hänt i erat liv?  Jag gillade inte Nellie i början men sen börja jag gilla henne jättemycket :) Alltså Typ hon har gjort att jag har fått bättre självförtroende och hon är världens bästa förebild!

Rider ni något? Japp! 
  
 
Hur gamla är ni? Jag är 10. Snart 11.
 
 
Tack för frågorna♥
 
/ Nelliefanet Sissela
 
 
  ♥ 

Kommentarer

Postat av: ♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring

Publicerad 2013-04-07 16:12:57

Fin blogg, allt bra? :) Kram ♥

Svar: Tack :) Ja, du då? =)
nelliefaans.blogg.se

Postat av: ♥Zofie Jashari♥ - 18år & är förlovad med en 35åring

Publicerad 2013-04-07 16:17:54

- Härligt, jo det är bra! :)

Vad gör du idag? Kram♥

Svar: Mysigt :) Jag har bara slappat faktiskt :)
nelliefaans.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela